dilluns, 20 de desembre del 2010

INDICACIONS PER A LES ENTREGUES DEL GENER

Hem començat la sessió aclarint dubtes de les entregues del gener:
- Lectures: cal extreure allò més rellevant per a nosaltres però de manera sintètica.
- Treball en grup: hem vist un power point amb orientacions que ens seran útils per a la seva realització. Podem presentar el treball en un ampli ventall de formats (vídeo youtube, bloc, document word, presentació digital, power point, entre d’altres).

A l’hora de plantejar la programació cal tenir en compte idees com les següents:

- Quan es plantegen activitats cal pensar en situacions viscudes que després es puguin aprofitar per fer educació científica amb els teus alumnes.
- Tot experiment ha de tenir un sentit. L’experimentació de sensacions ha de permetre aclarir una incògnita i adquirir coneixements.
- El mestre genera situacions perquè els nens experimentin, reflexionin, representin aquestes reflexions i les exposin. Aquesta és una bona manera d’aconseguir un aprenentatge significatiu.
- És molt útil tenir clar el model d’esser viu i tenir en compte la visió constructivista.

Per acabar, hem començat a veure un vídeo molt interessant anomenat “REDES EDUCACIÓN” on Eduard Punset entrevista a Richard Gerver per parlar de l’educació del futur.

EDUARD PUNSET: jurista, escriptor, economista i divulgador científic.



RICHARD GERVER: educador i assessor en sistemes educatius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada